معاون هنری اداره تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شد «جمعه‌بازار کتاب مشهد» در جمعه بارانی مشهد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تصاویر «زهرا خوشکام» همسر علی حاتمی درگذشت (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت مرگ بروسلی چه بود؟ نقد و بررسی فیلم سینمایی «مست عشق» در برنامه هفت (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مصطفی رحماندوست: خلق نگاه تازه از دنیای کودکان در شعر رضوی نیاز این حوزه است بر مدار نور به پیشواز میلاد هشتمین نور | افتتاح نمایشگاه خوشنویسی طلاب حوزه علمیه در آستانه میلاد حضرت رضا (ع) روایتی کافکایی از یک طنز تلخ | گفتگو درباره رمان «کمیته» رونمایی از نقاشی پرحاشیه چارلز سوم «زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» ساخته امیراطهر سهیلی روی پرده سینما رفت + فیلم «زخم کاری» و «سووشون» در انتظار پخش از شبکه نمایش اگر دستت را رها کردم روایت‌های دیده نشده از زائران امام رضا (ع) «حماسه» جاری در ادبیات «پرونده مختارنامه» در نمایشگاه کتاب استقبال از «مکس دیوانه» در جشنواره کن
سرخط خبرها

سریال شبکه مخفی زنان ازسرگرفته خواهد شد

  • کد خبر: ۱۶۴۲۶۴
  • ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳
سریال شبکه مخفی زنان ازسرگرفته خواهد شد
با توجه به تمام شدن مراحل بازبینی سریال کمدی «شبکه مخفی زنان» توسط ساترا، این سریال به زودی پخش خود را از سر می‌گیرد.

به گزارش شهرآرانیوز،  پخش سریال کمدی «شبکه مخفی زنان» به کارگردانی افشین هاشمی در تاریخ دوم دی ماه ۱۴۰۱ با انتشار قسمت بیستم متوقف شد. در پی توقف پخش این سریال شائبه توقیف آن در رسانه‌ها مطرح شد. محمد صادق افراسیابی معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا در همان ایام با این مساله واکنش نشان داد و توقیف این سریال را از اساس تکذیب کرد و گفت: «هیچ مشکل جدی برای پخش سریال «شبکه مخفی زنان» وجود ندارد و مواردی که مطرح است، حتما با تعامل با پلتفرم و گفتگو حل خواهد شد.»

ماجرا از این قراربود که در آن ایام مجوز پخش سریال به شکل قسمت به قسمت داده می‌شد. با توجه به حساسیت‌هایی فرامتنی که پیرامون این سریال ایجاد شد، ساترا به تهیه‌کننده و پلتفرم پخش کننده اعلام کرد دیگر به شکل قسمتی به این سریال مجوز نمی‌دهد و می‌بایست تمام قسمت‌های باقی مانده به شکل یکجا ارائه و مورد بازبینی قرار بگیرد.

با توجه به شرایطی که ساترا اعلام کرده بود، باید سریال به شکل کامل آماده پخش می‌شد، از آنجاییکه مراحل فنی و پس تولید قسمت‌های باقی مانده زمان‌بر بود، آماده سازی این قسمت‌ها به طول انجامید. در حال حاضر مراحل فنی قسمت‌های بیست و یکم تا بیست و هشتم به پایان رسیده و به زودی با آماده شدن دو قسمت‌پایانی، سریال جهت دریافت مجوز نمایش به ساترا ارائه خواهد شد.

این سریال براساس فیلمنامه‌ای از محمد رحمانیان جلوی دوربین رفته و در آن بازیگرانی چون لیلا حاتمی ، سیامک انصاری، شبنم مقدمی، مهدی هاشمی، حمید فرخ نژاد، شقایق دهقان، امر حسین رستمی و… به ایفای نقش پرداخته‌اند.

تاکنون ۲۰ قسمت از سریال شبکه مخقی زنان پخش شده و ۱۰ قسمت پایانی آن باقی مانده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->